Vandaag gaan we in gesprek met Roel Schmetz die sinds 2017 werkzaam is als project manager bij van ’t Net verhuizingen in Soest.
Kun jullie een intro van jullie bedrijf geven?
Sinds 1914 is Van ’t Net Verhuizingen uitgegroeid tot een logistieke totaaldienstverlener waar tientallen medewerkers hun tweede thuis vinden en uiteenlopende klanten op bouwen en vertrouwen.
Het is onze missie om met een sterk gevoel voor gastheerschap en uitmuntende uitoefening van het verhuisambacht op dagelijkse basis (vaste) klanten in de meest brede zin te ondersteunen op het gebied van verhuizingen. Dat doen we door het bieden van de beste logistieke oplossingen tegen een eerlijk tarief.
Waarom Roldo Rent?
Het is heel simpel: het brede assortiment van Roldo Rent, haar flexibele service en landelijke dekking maakt maatwerk richting onze klanten mogelijk.
Wat is voor jullie het voordeel van het gebruik van Roldo Rent materiaal?
Hoewel wij beschikken over eigen materiaal is het fijn om in piekperiodes en bij complexe projectverhuizingen te kunnen terugvallen op Roldo Rent. Roldo Rent voorziet ons van betrouwbare, duurzame materialen die elkaar aanvullen en altijd tijdig en in de gevraagde hoeveelheden ter beschikking komen.
Hoe lang zijn jullie al klant?
De samenwerking tussen Van ’t Net Verhuizingen en Roldo Rent gaat terug tot begin jaren ’90.
Hoe is het contact met Roldo Rent?
Vriendelijkheid en optimisme kenmerken zowel Roldo Rent als Van ’t Net Verhuizingen.
Onze vaste contactpersoon Jasper is altijd te bereiken, denkt met je mee en is in staat gebleken snel te kunnen schakelen. In onze dynamische business is juist die snelheid van groot belang om het verschil te maken.